2010. augusztus 23., hétfő

Csipesz-pillangó

 Nemrégiben készültek ezek a kis csipesz-pillangók egy babalátogatás alkalmára. Az ötlet forrását Barbinál olvastam, itt. Olyan egyszerűt szerettem volna én is készíteni gyöngyből, drótból és anyagdarabkákból, mágnesből, de másfajta hozzávalóim voltak. Így kötöttem ki a csipesznél és a ragasztónál. A legegyszerűbb a ragasztópisztollyal való munka lett volna, de mivel az enyém elromlott, technokol rapid-ot használtam. Azzal is működik, csak egy kicsit hosszasabb a folyamat. 
Ha kedvetek támadt pillangolni, kezdjetek hozzá!
 Két okból döntöttem a pillangó mellett: 1. A baba egy cuki kislány:). 2. Az anyuka és apuka egykori esküvőjén is előfordult a pillangó-motívum... Az alábbi képen (mely az esküvőn készült) talán látható, ha felteszitek a pápaszemet:)...

2 megjegyzés:

Barbi írta...

Remekül megoldottad egyéb hozzávalókkal! Na ez a kreativitás! :D

Krisztina írta...

Köszi:))) De ihlet nélkül nem ment volna... Szóval még egyszer kösz az ötletet!!!

Related Posts with Thumbnails