2010. szeptember 21., kedd

Görög kagylók orchideával

Míg a tengerparton lébecoltunk, nem volt ki szeretgesse az orchideáimat, és az egyik megtetvesedett. Kénytelen voltam levágni a megbetegedett virágot a tőről, hogy eltávolítsam a többi cserepes közeléből (ha kinagyítod az első fényképet valamennyire láthatod a barna foltocskákat a virágon). De sajnáltam eldobni. Inkább készítettem egy nyári hangulatú dekorációt... Hátha így könnyebben viseljük a gyorsan beköszöntött didergős őszt...
Néhány napja készítettem el az első képeket, de akkor éppen borús volt az idő. A tegnapi gyönyörű napsütés viszont teljesen átértelmezte a kompozíciót. Ezért szeretem annyira a fényt!
A tengerparti homokra tengervíz által simára csiszolt köveket helyeztem, majd néhány különleges kagylót. Miért különlegesek? Mert a férjem "búvárkodta" elő őket a tengerfenékről. A partra csak egészen pici kagylókat sodortak a hullámok.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails