2010. november 27., szombat

Adventi koszorú tipp 1

Már megvettem az adventi koszorú alapot: egyszerű fenyőágakból kötötték. Egy temetési rendelésekre is dolgozó virágos-boltban szoktam elkészíttetni, ahol mindig van fenyőág... Így nagyon olcsó, és olyanná varázsolhatom, amilyenné szeretném, nem kell megfizetnem a sok (gyakran giccses) flinc-flancot, amit ráaggatnak.
Megmutatom a tavaly előtti, hasonló módon készült koszorúnkat:

Kötöttem négy szárazvirág-csokrot, felhasználtam négy nagyobb szárított kakastaréjt, négy kéregangyalkát (egy másik virágosboltból vettem), és többféle szalagot. 

Ők is kaptak selyemszalagot, a derekuk köré... A négy gyertyát fémgyertyatűzővel rögzítettem a koszorúhoz.

És végül mutatok egy vakuval készült (kevésbé jó) képet a színek kedvéért: bordó és a rózsaszínek széles skálája üdíti a fenyő mélyzöldjét. Nagyon kellemes színhatású koszorú volt. Még a férjem sem idegenkedett tőle:)...

Tipp: Ha nagyon meleg van a szobában, és a koszorú nem bírja ki a négy hetet, félidőben érdemes lecserélni. Ezért én csak betűzöm a díszítő elemeket (nem ragasztom), és tálcán tartom az egészet (nem esik szét mozgatáskor), és így könnyebb átszerelni!

Jó koszorúkészítést!  

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails