2011. február 9., szerda

Kapcsolat-ZSÁK

Voltatok már úgy, hogy a hozzátok legközelebb állóknak szerettetek volna valami igazán fontosat mondani, de valahogy nem találtátok mega  módját? Egy "Bocsáss meg!", egy "Jaaaaj, ha tudnád mennyire jólesett, hogy megbeszélhettem ezt veled..." vagy hasonló mondat olykor csak úgy a levegőben lóg! Vagy nem tudod kimondani, vagy azt érzed: túl fontos, amit mondani szeretnél ahhoz, hogy csak úgy elillanjon...

Voltatok így? És mi lett a megoldás? Én ilyenkor írni szoktam. Levelet. Csak úgy. 

Ilyenkor jöhet jól, ha a családban van egy "POSTALÁDA - belső használatra", vagy ahogy én neveztem: RELATIONSHIP-BAGS

Vendégségbe mentem, s ajándékul készítettem a családtagok számára ilyen kis zsákocskákat. A neveik kezdőbetűje ill. a szalag színe különbözik. A családtagok ebbe helyezhetik el egymás számára meglepetéseiket!

Tudom, szokatlan dolog. De a kapcsolataink szeretik az új ötleteket... Úgyhogy csak bátran: zsák-varrás, levélke-írás, nagy "Kösziiii" +nagy ölelések...

A kapcsolatainknak szeretetet kell... és kreativitás.
B. Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails