2010. december 9., csütörtök

Ajtódíszek

Íme néhány egyszerű ajtódísz a tavalyi felhozatalból. Azért van több belőle, mert ajándékba készítettem egy évvel ezelőtt körülbelül ilyen-tájt. Általában nagyon szoktak ennek örülni az emberek, főleg a kisgyermekes, már dolgozó anyukák, mert nincs idejük barkácsolni, de mégis alig várják, hogy feldíszíthessék a házat.  (A fényképek sajnos nem a legjobbak...)

Az alap hajlított ágból készült, ötven baniért (fél lej...) vettem egy koszorúkőtő boltban. Ráerősítettem néhány fenyőágat, szalagból akasztót készítettem, és száraz termésekkel, virágokkal, csipke-bogyóval díszítettem (technokol rapid, vagy ragasztópisztoly segítségével, az előzővel lassabban szárad, egy kicsit macerásabb).

Tavaly előtt még egyszerűbb volt az ajtódísz: egyszerűen összekötöttem néhány fenyőágat, és azokra ragasztottam, amit itthon találtam:)...

Jó barkácsolást!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails