2010. április 24., szombat

Beszerzőkörút






Emlékszem az egyik lánytábor előtt "minden" női furfangot :) bevetve próbáltam egy ilyen plakátra szert tenni. A Mammutban láttam először a kirakatban, rohantam, elmentem mellette, mint a többi száz mellett is ...aztán vissza, újra elolvastam, majd hangosan elkezdtem nevetni, percek múlva már az üzletbe az eladót győzködtem, hogy értse meg, hogy ez kérem életbevágóan fontos, és hogy e nélkül nem lehet lánytábor, meg hát nem érti ez a világ legjobb dolga??? ... ne nézzen rám ilyen nagy szemekkel!!! ... reménytelen ... abbahagytam ... ma sem tudom, a lánytábor volt számára olyan hihetetlen, vagy az, hogy ez a mondat tényleg igaz ... :)


plakátom ma sincs ... nincs is rá szükségem ... tudod, ha abban a csodában van részed, hogy ez a mondat egyszer csak életre kel akkor már minek a cellulóz darab?

ki az, aki a ragyogó arcokat egy plakátra cserélné??

láttam, ahogy a csoda valóra válik ... a hála is tanulható, mint a szeretés :)

M.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails