2011. április 29., péntek

Gombóc túróból :)

... ez nem egy dekor elem, vagy egy új örület, ez csak az a túró gombóc, amit nem rég fedeztem fel, jobban mondva ezt a receptet ...

mert túrógombócot én már ettem százfélét az ehetetlentől, az elmegy kategóiáig, meg nagyon finomat is, csak éppen akkor nem tudtam leírni a receptet, de erre most ráakadtam és kipróbáltam


kezdeném azzal, hoyg a teljes lehetetlenségből indultam ugyan is fél kiló előzőleg lefagyasztott túróm volt, amit háziként vettem egy szupermarketben :)


... a fagyasztás miatt elég száraz volt a lelkem, de ne ítéljünk elhamarkodottan ezt most megtanultam, mert a végeredmény valami csoda lett...


csak ajánlani tudom: http://www.desszert.eu/turogomboc


(a fotó csak illusztráció, ennél szebb és finomabb volt, becsszó:)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails