2010. május 11., kedd

A harmadik ...

a sorban ... mármint, ez lesz a harmadik lánytábor, kicsit mindegyik nagyon más:)

én szeretem :)

a legjobban azt, hogy mások is ... van aki már az elején nagyon lelkes, és van, akinek felfoghatatlan, hogy ugyan mi jó abban, hogy ennyi lány együtt van ...
Nekem, az a tapasztalatom, hogy tengernyi olyan dolog van, amit így magunk között teljesen másként beszélünk meg ... és biztos forrásból tudom :), hogy ezzel pont így vannak a fiuk is :)

Mesélek nektek az idei lánytáborról ...

Ki vagyok én?? ...
miért nem azt kérdezed, hogy kit érdekel ez?? ... na látom kapiskálod a lényeget :) sorolom: engem, téged, a családodat, a barátodat, barátaidat, mindenkit ... na és kit érdekel mindenki?? ... mondtam, már, hogy azt szeretem benned a legjobban, hogy ilyen lényegre törő vagy?? engem sem érdekel mindenki, de azért akad néhány ember, aki mégis csak :) ... jó, jó, de mindenki másként lát? kinek van igazi? ki tudja a tutit?? ... ó, hihetetlenül okos lány vagy Te, hát ez a kérdés :) Mondjuk tudok Valakit, aki tudna erre válaszolni, csak, ha jól tudom, Te falra mászol attól, hogy valaki megmondja neked a frankót ... senki nem tudja, hogy milyen a bőrömben, mindenkinek csak véleménye van, abból nekem is van bőven .... exactly, a számból vetted ki a szót, vélemény versenyt kéne tartani :) de azért valahogy csak kéne erre a kérdésre valami féle választ találni, nem gondolod?? ... ok, de kitől?? ... hát, szánnál rá egy hetet?? vannak ötleteim, én csak azt tudom, hogy ki tudja a választ ...

Drága Bözse, nem tartom lehetetlennek, hogy a tábor után már ez lesz a kedvenc kérdésed :) ... azt nem állítom, hogy a válasz is mindig a kedvenc kategóriádba tartozik majd ... de az nem baj, szükségünk van reális tükörre, és arra is, hogy néha meglássuk mi minden lakozik ott legbelül ... csodák is, hidd el :)

Arra lennék most igazán kíváncsi, hogy Ti mit gondoltok ezzel kapcsolatban?? örülnék ha megosztanátok velem is :)

M.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails