2011. január 26., szerda

Borítás 4

Bemutatom egy másik kedvenc füzetem is:

Újrahasznosított, régi lapokból készítve (nem én gyártottam, hanem kaptam). Ugyanolyan, mint a vásárló-füzetecske, amit már láthattatok itt. Ezt nem vontam be egészen, csak egy kis díszt ragasztottam rá, hogy erősítse a gyakran használt alsó borító-sarkot.

Utána színes lapokból ragasztószalaggal cetliket (címkéket) ragasztottam bele, amire felírtam a rendszerezési jelszavakat.

Mire használjuk ezt a füzetet?
Ebbe írjuk, hogy milyen könyveket szeretnénk megvásárolni, és örömmel pipáljuk ki, satírozzuk be a négyzetét annak, amit már megszereztünk... Apró örömök, és nekünk jót tesznek. Ráadásul, ha lehetőségünk van valahol könyvet vásárolni, lehet, helyben nem jutna eszünkbe mire is fáj a fogunk, vagy mi a legszükségesebb. S ha nincs is nálunk a füzetecske, sokkal jobban emlékszünk azokra a címekre, amikről beszélgettünk, és közös megegyezés alapján beírtuk ide...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails