2011. január 6., csütörtök

Kipofozott képkeret

Ajándékba készült férjem főnökének és feleségének. Ők vannak a képen:) gyönyörű - évente, vagy kétévente nyíló - hatalmas kaktuszvirágjukkal.

Az IKEÁban vásárolt fehér natúrhangulatú képkeretbe három helyen virágszirmokat is préseltek. De túl sokáig őrizgettem, tettem-vettem a szekrényben, és hát enyhén összekoszolódott. És ez pont az a típusú keret, ami ha nem hófehér, nagyon rosszul néz ki, és a szirmok is értelmezhetetlenné válnak...

Ezért vízzel higított zöld akrillal levelecskéket festettem rá, és utána oldott okkeres-barnával bealapoztam. A levelek körül kikandikál a fehér alap, és így nekem nagyon tetszett.

Az akrillal érdemes újravarázsolni kopott dolgainkat, mert bár vízalapú, száradás után nem oldja a víz, mint a temperát.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails