2011. január 10., hétfő

A borítás művészete:)

Nagyon szeretem a szép csomagolópapírokat, szép tapétákat, nagy színes naptárakat, amiket szintén lehet színes-lapként kezelni ! Nemcsak azért, mert valakiknek a terve, ötlete, fantáziája és munkája, hanem azért is, mert nagyon sok mindenre lehet őket használni az ajándékcsomagoláson kívül. És persze különféle stílust és hangulatot hordoznak...

Bővebben a papírok és mindenféle irodaszerek szépségéről és hasznosságáról, gondos és pazarlásmentes felhasználásáról majd Eszter fog írni nektek a csapatból, mert őt is lenyűgözik ezek az egyszerű csodák. Ugye Eszter:)??
A beborított recepteskönyvek hátulról

Most a füzetborításról néhány szót:
-Régi, megkopott füzetekből a használt oldalakat (ha már nem aktuálisak) kiszedegetem és újraborítom, új funkciót adva nekik. Ha gyenge egy füzet borítója, vagy jellegtelen, akkor is ugyanígy járok el. 
-Az újrahasznosítás rendjén az is előfordul, hogy a füzet tartalma hasznos, de még maradt néhány tiszta ív benne. Akkor ezeket vágom ki, és fűzöm-varrom (felébe hajtva) ismét össze egy kisebb jegyzetfüzetnek.
-A két recepteskönyvem két lejárt Koinónia Könyvkiadó által megjelentetett határidőnapló, amiből több is megmaradt. Sajnáltam kidobni, hiszen sok hely volt benne. Ha a dátum régi is, a oldalszélen futó áhítatok még mindig aktuálisak:)!
Előtte így nézett ki, csak magyar határidőnaplókkal dolgoztam...
Utána... 

Az egyik receptgyűjtemény a saját találmányokat, átvariált recepteket tartalmazza. Főleg az olyan ételek leírásait, amire a férjem azt mondja: "Hm... ez nagyon finom, ezt le kell írni... Hmmm.... Ne felejtsd el leírni!..."

A másik receptgyűjtemény pedig a másoktól tanult recepteket tartalmazza. Ha valakinél megkóstolok valami finomat, és időm is van rá, hogy elkérjem a receptet, vagy nem nem felejtek el néhány nap, hét múlva visszatérni a témára, és nem vagyok túl hanyag... Néha netről kipróbált recepteket is kinyomtatok, vagy beleírok, mert így inkább kéznél van a konyhában. De még sok recept hiányzik belőle, amit terveztem beleírni...

Egy kávés-naptár ínycsiklandozó csészés képeivel borítottam be őket egy olló és egy ragasztószalag segítségével.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails