2010. július 2., péntek

.. és a többi bemutatkozás ...


Szabó Valéria (Cimbi) vagyok, 26 éves. Van egy férjem, Árpi, aki református lelkész, és egy tündéri kislányom, Bogi, aki 2 éves. Eredetileg debreceni vagyok, de a férjem elcsábított a határon túlra :) Eddig Váradon laktunk, de most májusban elköltöztünk egy kis faluba, Belényessonkolyosra, mert Árpimat oda hívták meg lelkésznek. Ezzel egy gyerekkori álmom vált valóra: hegyek között lakhatok. Valami meseszép hely!
Szociális munkás-diakónus a végzettségem, és idén júniusig dolgoztam Váradon, egy szociális napköziben. De a költözés miatt ennek vége lett. Most főállású lelkészfeleség és anya vagyok.
Nagyon szeretek kézimunkázni, varrni (bár csak kézzel tudok, de remélem, a lánytáborban megtanulok géppel is :) ), kirándulni, olvasni, kertészkedni, szépítgetni az újdonsült kis virágoskertemet, és önfeledten játszani bogárkámmal :)



Sziasztok! Anna vagyok 16 éves, Dömsödön lakok és Kolozsvárhoz annyi közöm van,hogy ott vesztettem el az első barbie fiúmat a Mátyás szobornál...:DSzeretek olvasni,sportolni,rajzolni,kreatívkodni és varrni tanulok jelenleg...Vasárnaponként szoktam gyerekistentiszteletet tartani. Amilyen szavak eszembejutnak magamról:mosoly, vidámság, szeleburdi,hóbortos,sértődékeny(de ez korral jár:)sárga, Gyűrűk ura, zene, szeretet, fa, színek, ruhák, különleges ékszerek, sütés főzés (még ha nem is lesz mindig fincsi:)stílus a saját értelmezésemben:) biztonségérzet.:D:D
Kedvenc virágom a kána és az orchidea.



Anna(szükség esetén SchAnna) vagyok. Zilahon élek, németet tanítok egy általános suliban. Szeretem a kihívásokat, ezért szeretek tanítani, de még jobban szeretem a vakációt. Unatkozni nem szoktam, mindig van nyüzsgés körülöttem, de szeretem a csendet is nagyon. Kíváncsi vagyok, szeretek új dolgokat megtanulni, kipróbálni, átalakítani, csűrni-csavarni.Kedvenc színem? Hááát sok van, nem igazán tudnék választani, ezért szoktam a barnát mondani, mert abban minden szín benne van. A legnagyobb kihívás számomra mostanában hasznosan betölteni, eltölteni az időmet, beosztani, szétosztani odaajándékozni Istennek és embereknek. Ez lesz az első lánytábor, amin részt veszek, izgalmasnak ígérkezik,várom, hogy ott legyek veletek.




1984-ben születtem, zilahi vagyok, Kolozsváron, most fejeztem be a BBTE-en a III. evet, Antropológia szakon.
Hobbi: sport, (szinte minden), olvasás, filmnézés, zenélgetés, zene hallgatás, barkácsolás, neha festegetek, szeretek barátokkal együtt lenni, beszélgetni, jókat enni:)
utazni...bárhova. És szeretem a 6 tagú családom.
Ennyi:)
Köszönettel, Anna

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails