2010. június 30., szerda

Egy belsőépítész és egy építész :)














Orsi,
belsőépítész ... de ennél sokkal fontosabb :) hogy a barátnőm :) ... ez egy hosszú történet, de egy biztos, hogy vannak csodák, és én pont ezen a barátságon keresztül is megtapasztaltam ... a jó hírem az, hoyg mindenki szobáját Orsi ismeri a legjobban a tulajdonosán kívül:) a rossz hírem az, hogy Orsi csak virtuálisan lesz velünk a táborban, de a tervei, ötletei, mindenben ott lesznek :) Amint a képeken is láthatjátok, két Aranyos Anyukála, Janka és a kis Bás (Barnabás) tölti ki a mindennapjait ... szerteni való babák, tanúsíthatom :) ... hogy mi minden jut eszembe, ha Orsira gondolok, az megfogalmazhatatlan :) de azért abból ami megfogalmazható ízelítőül közzé teszek: mosoly, különleges csomagoló papír, válogatott színek, csíkos, tetőtéri lakás:), tervek, levelek, a másokra való ráhangolódás, csend, 123:), Dani (a férje:)













Panka
,
egy éve ismerem :) építész (lesz:) megkértem, hogy mutatkozzon be ő néhány sorban... íme:
Sziasztok! Nagy Anna Flóra vagyok, de a legtöbben Pankának hívnak. 22 éves vagyok és most kezdem Budapesten az építészmérnöki karon az utolsó évem. Ami egy kicsit ijesztöen hangzik mivel nem igazán látom még hogy mi lesz aztán:)
Egyébként Csongrádon lakok és itt töltöm a hétvégéket, nyarakat. Nem igazán kedvelem a zsúfolt, zajos fövárost.
A táborról Mártától értesültem, akivel tavaly ismerkedtem meg Gyulafehérváron. De mindig úgy érzem mintha már évek óta ismernénk egymást ... Mesélt nekem az eddigi táborokról és én is kedvet kaptam ehhez a murihoz. Kérte, hogy írjak magamról pár sort.
Szeretek olvasni, úszni, tornázni, kirándulni. Több évig énekeltem kórusban és szeretek táncolni is, bármilyen formában, habár igazából csak néptáncot tanultam. Sokáig tanultam hegedülni, de mostanában az egyetem miatt kevesebb időm jut rá sajnos. Ha lesz szabad kezem elviszem a hangszert a táborba is:) Szeretek a barátaimmal lenni (de ki nem?) de néha jó magamban is. Eléggé ragaszkodó típus vagyok azt hiszem. Ez főleg emberekre igaz, talán tárgyakra kevésbé. Mondjuk azért a fontosabb emlékeket megtartom. Inkább szeretem a kevésbé zsúfolt szobát, habár a kollégiumi asztalom mindig teli van valamivel szemben a szobatársaméval...Öltözködésben a kényelmes darabokat kedvelem, de szeretem a szoknyákat, nöcis ruhákat is.

Panka velünk lesz a táborban, ő erősíti a szakmai oldalt :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails